Інформація для глядача!

Шановні наші глядачі, у зв’язку з пандемією короновірусу, з введенням карантину, заради не розповсюдження вірусу, була одразу призупинена культурна та концертна діяльність з масовим скупченням людей.

Хочемо надати вам інформацію щодо концертів, які через ці обставини були перенесені на інші дати, або ж скасовані:

  1. Перенести чи скасувати концерт, вирішує Організатор певного концертного заходу.
  2. Якщо захід має статус «перенесено» – квитки, що придбані раніше, залишаються дійсними!
  3. Якщо захід має статус «скасовано» – квіток підлягає поверненню, а кошти повертаються за номінальною ціною квитка.
  4. Так як квитки розповсюджуються офлайн (наприклад, в касах), та онлайн( наприклад – самостійно через сайти та мобільні додатки) – кошти за скасовані концерти повертаються в місцях їх придбання.
  5. Якщо ви придбали квиток онлайн – самостійно через білетного оператора Karabas.com, то надаємо електронну пошту для звернень та повернення коштів, у тому разі, якщо ваш захід скасовано salec@karabas.com

Доводимо до відома, що згідно з чинним законодавством України, кошти за квиток повертаються посередниками, що реалізують квитки, а саме: каси, усі білетні оператори, наприклад, Karabas.com, Internetbilet, Concert.ua, Kontrmarka та інші, – ТІЛЬКИ ЗА РІШЕННЯМ ТА З ДОЗВОЛУ ОРГАНІЗАТОРА ПЕВНОГО КОНЦЕРТНОГО ЗАХОДУ, В ТОМУ ВИПАДКУ, КОЛИ ЗАХІД СКАСОВАНО.